Nu gäller det

Har packat klart nu, inför midsommar i Varberg.
Blev aningen mycket grejer, men det är jag värd, för jag vill inte dit ner längre.
Såg framemot det (till och från) igår men nu när det är så dåligt väder så ser jag inte framemot att bo i tält på en camping. Jag känner att det inte är min grej, tordde jag skulle slippa det nu när jag blivit lite äldre, men icke.
Jag vill ju bo i en stuga vid kusten, med sängar och spis. Så man inte behöver fjutta eld på en engångsgrill som klara tå korvar i taget. NO NO NO, sista gången nu.

Men ja, jag har alltid kul i rätt sällskap, så rikigt hemska är det väl inte, men just nu känns det så.
Tur att vi är så många med, ALLA ska med, så jag har alltid någon att vara vän med och någon som jag kan vara lite elak mot när det går dåligt.
Ska sova med min man på en monster-stor-madrass, och jag har laddat med;
*Sovsäck á la den varmast jag kunde hitta
*Täcke
*Filt
Ska nog överleva natten. Lars och Johan sover i samma tält med, så om jag fryser så får alla lägga sig i en stor ormgrop med mig i mitten.

Är hungrig med, ska nog äta lite sparris-soppa, mums.

Ska in till stan sen och hälsa på Karro i hennes lilla shop (Bianco).
Måste bara vänta på att bilen kommer hem igen.
Ska köpa lite grejer till Vbg med, typ tidningar och sånt.



image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback