Oh banana

Klockan är 00:17 och jag kan inte sova.
Jag försöker inte heller.

Leker med Photoshop, men som jag nämnde tidigare så kommer jag inte på något kul nu när jag väl har det. BLÄ!
Äter godis också, det är en stor skål och natten är lång.
Ställer undan skålen nu, då jag känner ett sug att äta upp allt.

H loggade precis in på MSN, han börjar jobba kl 07:00 (JAG ÄR LEDIG, MOAHAHA) imorgon.
Han kommer nog inte vakna.
Men han är så söt när han sover, så kan ju meddela mig att han inte vaknar, så kan jag komma och kolla.
Har vart med honom hela dagen idag, mys.
Var lite på Viared, det var race där. Jag får ju supporta hans intresse så jag hängde med. Jag mötes av ösregn och knott, men jag höll ut. Kan jag tillägga att jag hade VITA ballerina i regnet, aldrig igen. Sen åt vi på McDonalds och myste vidare hemma hos mig. Han är mitt mongo

Missar just nu Bam's Unholy Union på MTV, då min familj endast äger ett boxer-kort, och det har min mamma lagt beslag på. Hon har tagit semester kommande vecka och firar genom att kolla på film mitt i natten.
Så jag, rebelisk som jag är, bestämde mig för att ladda ner skiten istället (olagligt är det, men ska det blir rättvist så får dom fan ta och visa bra tv på 1,2 eller 4:an)
Jag skulle nyss titta till hur det gick för Bam, och mötes av detta;

image52

Vad händer här?

Nej, nu ska jag gå upp till mitt och se på Laguna Beach.
Tack för visat intresse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback