partaj

Sitter hemma hos H nu. Är seg i hela kroppen, och framför allt i huvudet. Bakfyllan börjar komma nu... uh

Fest hos Lars igår, blev inte som jag hade hoppats men det var kul ändå.
Chips, bastu och en massa alkohol, det är det ändå som behövs... och avsluta med en massa tjafs och töntar som gapade hela kvällen.
Det var en del där, som inte borde vart där. Det hade blivit helt annorlunda utan dom. Men jag har ju iaf någorlunda lät för mig att vara med allt och alla. Så sket i det efter ett tag.
Drog hem vid 1, för våran chaffis ville dra då.
Sen så myste jag och H, sen sov vi.

Är alltid förkyld när jag vaknar, fattar inte varför, jobbigt som fan. Men det ger väl sig?

Ska fika på Tårpilen om en stund med Almgren och Larsson...

CIAOCIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback