Hansen ringde mig nyss, blir så glad när han bara gör det helt spontant. eller fanns det en baktanke? :)


Skolan var OK. hade en tävling i historian, fick ett antal bilder. vi skulle ta reda på vad som var på bilderna, och sen svara på en massa kluriga frågor. Det gick rikitgt bra för oss, för det mesta iaf. Graf-läraren Lasse kunde typ alla bilder, så vi fick en bra börja, men resten var så svårt att vi inte klarade allt ändå.
jag skrev om Påskön, som verkar väldigt spännade och så skrev jag om Inkaleden.
Sen skjutade jag Emma till Knalleland, Alex till Kristineberg och Karro till Hedvigsborg :)
... och fredag kommer bli så bra. kan itne avslöja mina planer här, men jag och Karro är lite finurliga!

och jag kom på det idag, eller det var kanske inte första gången jag kommit till insikt, men jag kan vara sjukt elak och arrogant mot folk. i'm sorry for that!

och jag ska döpa mina barn till Jeremiah och Dorian.
en jävla massa "och" nu på slutet...



So I say fuck forever
If you don't mind?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback