ännu en lista stulen från www.anxious.blogg.se

1. Vad är klockan? 11:59
2. Ditt namn som det står på födelseattesten: Malin Ingegerd Edvardsson
3. Smeknamn: Inget, mormor kallar mig Malla ibland, och igår sa Hansen "king edvard"
4. Piercings: Bara håll i öronen
5. Ögonfärg: Gröna
6. Födelseplats: Borås BB
7. Favoritmat: Falukorv och makaroner, spagetti, bacon och ostsås hos Karro. men gillar nästan all mat (matvrak!)
8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?: Nej
9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta?: Ja
10. Varit med i en bilolycka?: Ja, och sett en del
11. Krutonger eller baconbitar?: Krutonger
12. Favoritdag på veckan: Fredag, då har man heeela helgen framför sig. och så har vi rätt kul i skolan då med.
13. Favoritrestaurang: Royal Thai
14. Favoritblomma: Alla sommarblommor
15. Favoritsport att titta på: Fotboll
16. Favoritdrink: White Russien, Orgasm eller Likör43
17. Favoritglass: Många, men Magnum Mandel är super.
18. Disney eller Warner Bros: Disney
19. Favoritsnabbmatsrestaurang: KFC (Kentuckey fried chicken) som vi inte har i Sverige, men åt där i Spanien. annars blir det McDonalds
20. Vilken färg har din sovrumstapet?: Ljusgrå
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?: Klarade det på första
22. Vem fick du ditt senaste e-mail från? blogg.se för att mitt lösenord krånglade
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på?: Jolina kanske. eller NK
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad?: Ser på tv  eller pratar i telefon
25. När går du och lägger dig?: När jag känner mig trött.
26.Vem kommer att sno denna lista först?: Haha, Alex hade skrivit med mig här. så rätt hon hade.
27. TV-program: Scrubs, Laguna Beach (men inte säsong3, för den suuuger!!!)
28. Senaste person du gick ut och åt middag med: Räknas McDonalds, för där äter jämt jag och Hansen
30. Ford eller Chevrolet? Chevrolet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback