Day 3 at APU

Onsdag idag. Veckan går fort när man har roligt...

Var med Nina igår, jätte mysigt och kul.
Fikade på Café Lattes uteservering, i kylan. Vi var själva där ute, men vi virade in oss i filtar och höll ut. är det nästan vår så är det. Vi drack iste med, den ultimata sommar drickan...
Satt och pratade om en massa kul, för det fanns en hel del :)

Sen köpte jag två knallrosa ringar på H&M, som var rätt stora, men det vara "one size" så får hålla ut.
var och kollade på lindex ett bra tag med, men hittade inte riktigt det jag ville ha, men jag hade 20% rabbat så ddt blev ett köp ändå.

Sen gjorde jag inte mycket mer igår. badade i vårt badkar, tittade lite på tv och läste tidningar.
Fick en hel hö med post igår. Lönespecet, en enkät från Vägverket, tidning och en massa reklam inför studenten.

sen pratade jag med Hansen i telefon, sen somnade jag.
M - ...det ligger en massa överkörda djur på vägarna i stan
H - ...varför gör dom det?
typ så gick samtalet.



ghar gjort klart ännu ett jobb. har tryck en massa sidor till en produktpärm, ca 180st. för hand.
man tar en sida, som i detta fallet var av tyg. sen har man ett overheadpapper med ett tryck på som man lägger på tyget. sen värmer man det i en maskin som bara tar två åt gången, när den har värmt färdigt så kan man dra bort overhead-plasten och trycket sitter kvar på tyget. känner mig rätt stolt att jag gjorde det så fort ;)

Fixat lite av mitt balklännings-problem. har ringt en sömmerska som verkade bra, ska ringa en till imorgon.
Nina ringde innan så pratade med henne lite också... det var trevligt :)

Ikväll ska jag vara med Hansen (orkar inte söga Fidde, har redan gett upp) Lär väl sitta och glo på discovery, en massa bil-program, är rätt kul ibland, framför allt chopper-programet,  men hatar att sitta i sängen och kolla, för allt blir en jävla röra, och jag hatar när det är stökigt i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback