Jag älskar verkligen listor om mig själv

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
Det vet jag inte riktigt. men jag är nog rätt trevlig, om jag vill.

När är du lycklig?
Så gott som jämt...
Vad ville du bli när du var liten?
Vet inte, frisör tror jag

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
Alla gånger jag och Simon lekte. Det är så kul att vara barn i Kråkered, för det finns så många ställen att leka på.

Vem var ditt livs första stora kärlek?
Jag var kör ofta när jag bara var lite yngre...

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
Det har jag nog aldrig sagt och menat det.

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
När jag brännde sönder mig efter jag kommit hem från Spanien, det var panik. men det är klart att det har hänt fler tråkiga grejer.

Vad handlade ditt senaste utbrott om?
När allt går åt helvete i skolan, för ingenting fungerar som det ska.

Vilken är din värsta skräck?
Att plågsamt dö... eller att vara själv ute i skogen när det är mörk, uh

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
TIlls för ett tag sen så var det min mobil (LG U300 för den var kass ett tag, men nu har det ordnat upp sig. annars vet jag inte.

Vad är det mest slösaktiga du gjort?
Vet ej

Hur vill du helst transportera dig?
Bil. eller helst skulle jag vilja ha bra motion så kunde jag cykla om det var fint väder.

Vad är det närmaste döden du kommit?
Det var nog när jag trillade av en cykel med Karro i nedförsbacke, och smällde huvudet i asfalten. såg stjärnor och allt var grönt.

Vilken är din största last?
Mat

När googlade du ditt namn senast, och varför?
För en vecka sen, för att kolla om man hittade min blogg där.

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Leopard-mönstarde linnen hade jag tidigt. och även kavaj-västar
Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
Haha, har träffat en del B-kändisar

Vad smugglade du in i landet senast? 
Inget...

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Har aldrig blivit slagen på allvar.

Vilket är det märkligaste/roligaste sms du fått?
"Lyssna nu, du ska inte ringa mig efter det jag berättar nu. Det är inget jag vill prata om över telefon, vi kan prata om det senare. jag vill vara den första att berättadet för dig, jag vill nämligen inte att du ska höra det från andra. jag vet att du blir ledsen, men jag är säker på att vi kan prata ut om detta senare... Bara lova mig att inte bi jätte arg. MEN DET FINNS INGEN JULTOMTE!" Från Fredrik Risto
Höll på att hamna i koma när jag började läsa det... men sen lugnade jag ner mig :)
Har du nån gång blivit förföljd?
Ja, kanske... eller jag vet inte.
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Ljuger inte om sådana allvarliga grejer... haha

Vad skäms du mest för hos dig själv?
Skäms inte över mig själv. kanske att jag är lite överdrivet knäpp ibland. och ibland spelar jag "dum" för att jag inte ska ha fel...

Vad irriterar människor sig på hos dig?
Att jag alltid vill att "rätt ska vara rätt", och det håller jag stenhårt på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback