Jag är kär

Sitter i skolan och fixar med mitt projektarbete. är lite små stressad. har bara 2veckor kvar nu, för sen är jag på praktik sen påsklov, så missar TRE veckor. suck
Skolsyster ska korrekturläsa om alla könssjukdomar vi skrivit om, men hon har varit borta i 2 veckor, så det blir stressigt.

Är hungrig nu, vill ha mat

Var med Hansen igår kväll. var lite tjurig ett tag men det gick över, kan inte vara sur när man är med honom.
Han är helt underbar. vill aldrig vara ifrån honom. Vi hade lite problem med att skiljas igår kväll, så klockan blev en del innan han åkte hem. så var rejält trött imorses, trodde att det var ett skämt när alarmet på mobilen ringde.
men det var värt, utan tvekan :)
... och han har världens finaste ögon... och han har riktigt snygg kropp ;D
och han fyller år på fredag, så ska köpa en present till honom idag. om jag hittar nåt :)


Kommentarer
Postat av: utmaning

du är utmanad! läs min blogg och gör utmaningen =) /karro

2007-03-07 @ 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback