Kvinnan i religionen

... skriver jag om nu på religionskunskapen.
Har missat en massa pga praktik och en massa möten, så fick obegränsad tid på mig att bli klar.
Sen har ju min partner i arbetet inte varit där en enda gång typ, så jobbar från och med nu själv.
men han jag jobbar med är så rolig, så är inte sur. hade inte räknat med annat heller, hehe

Har mitt super söta linne idag, som jag köpte förra veckan.
det är helt underbart, längtar till sommaren nu, så att jag kan ha det till min jeanskjol :)

Ska vara med Fredrik (alias; Hansen, försöker vänja mig vid att inte säga det längre) Ska väl mysa som vanligt, för det finns inget  bättre :)

I'll be there when you heart stops beating
I'll be there when your last breath's taken away
In the dark when there's no one listening
In the times when we both get carried away
When we both get carried away


Längtar som en idiot till fredag, spricker av förväntningar snart. det kommer bli bästa kvällen på länge. eller så skiter sig allt bara för att jag ser framemot det så... men nej, det kommer att bli GREAT!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback