LISTA

Nu är det mina svar...

Höger- eller vänsterhänt:
Höger.
 Humör just nu: Lycklig, glad, lite stressad... och väldigt tillfreds med mig själv.
 Favoritgodis: Kexchocklad och STORA kinapuffar
 Kläder just nu: Mörka jeans, ljust linne och svart dragkedjetröja.
 Musik just nu: Bayside - Duality
 Sommarplaner: Jobba, åka på semester med Hansen, och bara njuta. Strömstad såklart med.
 Hur många kuddar sover du med: 4st, lite lagom
Spelar du nåt instrument: Nej, kan ju spela lite piano. men skulle vilja vara grym på trummor.
 Morgon- eller nattmänniska: Olika, älskar när man är pigg på morgonen, men är oftast inte det.
 Vem är viktigast för dig: Många, familjen, vännerna, mormor och Hansen. 
 Bio eller promenad: Både och. Beror på väder. Älskar att gå ute på våren...
 Är du kittlig: Nja, ibland. beror på om jag VILL vara kittlig, för då är jag det. annars kopplar jag bort det.
 Snarkar du: Nej, inte vad jag har hört :)
 Stjärntecken: Våg (3 oktober)
 Äckligaste insekten: ALLA! utom typ nyckelpigor och fjärilar
 Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna stanna tiden.
 Vad vill du jobba som? Art Director, eller i en söt butik
 Stökigt eller välstädat? Välstädat, hatar när det är stökigt, när det gäller mitt rum.
 Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, det hade vart coolt. men kommer dö av skräck
 Gillar du att sjunga? Ja, helst till favoritlåten. men ska någon vara där får det vara hög volym på stereon
 Anser du att du är stark? Kanske. är det jämfört med många andra, trots mina smala armar :) 
 Vad gör du om du får hicka? Har lite knep, men gör dom automatiskt när jag hickar, så vet inte hur jag gör.
 Vad längtar du mest efter just nu? Våren, och till på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback