lördag

äntligen helg. vart strssigt sista dagarna på praktiken, så rätt skönt att vara ledig trots att det var super kul.
fick en solstol och en kylbag i limegrönt när jag slutade som ACG Berrcato gjort.
tryckte mitt linne med, blev inte som jag tänkt mig, men det blev okej :)

känns som om det hänt så mycket som jag glömt av senaste tiden, för hinner ju aldrig skriva här.

Var med Hansen och C/O igår en stund. sen åkte jag in till Karro och snackade, sen åkte va racerbil in till stan :)
En stund efter jag kom hem kom mamma upp till mig, hon hade vart på fest hos grannen och dom hade gjort en stor påskkärring och satt i rondellen med en skylt där det står "Pinoccio, släng dig i vägen" HAHAHA!
hon är rolig, mamma lilla!

Ska kanske ut ikväll. Får se lite. ska iaf träffa Nina och Carlander och dricka vin. eller nåt :)






Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold

and i know it sounds so old
but cupid got me in a chokehold
and i'm afraid i might give in
towels on the mat my white flag is wavin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback