Lördags vimmel

Var på stan igår, med Karro, Hansen, johan, Larsson och Almgren
Vi var spontana och bara fick för oss att åka till krogen. Var först på 1r.o.k, och dit kom Karro med. Sen drog vi vidare till Tonic. Hade precis tagit upp mitt körkort och skulle vissa vakten, när han sa:
- Det är lungt, jag känner igen er.
Senare sa han också att söta ansikten som våra glömmer man inte bort.
haha, det var riktgt roligt. inte fel att bli igen känd av en krogvakt.

På toniv hände det väl inte så mycket, utan jag och Karro skojade och skämtade mest hela tiden. Lyssnade lite på Come on Eileen ("och så bryggan till refrängen, 4,3,2,1 pang!" )
Sen drog vi till McDonalds, på vägen dit kom jag på att man skulle kunna vakten för "varren", och det var inte seiöst, utan bara nåt knäppt jag kom på. så kommer vi inte på McDonalds och träffar en kille som heter Fidde, och då säger han
- Öh, kan du köpa en burre till mig eller? till sin kompis
Jag höll på att dö av skratt när jag hörde det, vadå "burre"?!? ;)
Sen kunde vi ku inte släppa det så vi snackde om varrar och burrar hela kvällen, roligt men knäppt.
Karro sa "Varren sa att jag skulle köpa en burre, så skulle jag få shurre (skjuts) hem"
haha

Sen åkte vi hem, och hansen hängde med mig. myste lite ;)
och nu sitter jag här och ska uppdatera min bilddagbok.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback