Ny blogg?

Bloggen har tydligen uppdaterats lite, men det kanske inte ni ser. men starsidan och det är nytt.

Haft en underbar shopping runda med Karro i knalleland. och jag köpte ännu fler tröjor och toppar, 3 förra veckan, och 2 den här gången;
- Vit t-shirt med körsbar (!!!!)
- Ljust randigt linne med spets, jätte sött.
bilder finns på bilddagboken  (
http://rocking.bilddagboken.se)

Ska mysa hos Nina ikväll. Stackarn har bränt sig på handen, måste göra hemskt ont.
Men det ska verkligen bli super skönt att bara vara hemma hos henne och ta det lungt.
Sticka ner till Netto och köpa godis och Coca Cola light, inte för att det är bra att dricka, men det låter bra tycker Nina, haha.

Det kommer bli en underbar helg. inga planer direkt, och inget jobb.
Ska ju sova hos Nina idag, sen bara bara med min underbara Hansen imorgon.
Eller det är nog dags att jag börjar säga Fredrik. så det ska jag göra från och med nu!

Skolan idag gick bra. blev lite hyperstressad av tryck-läraren som sprang runt och inte gav mig svar på alla mina miljoner frågor om tusen arbeten jag har.. så löste det själv tillslut.
Är super nöjd med hur min projekt-folder börjar bli. har bara 5 av 10 sidor ännu, men det blir super!

Å, vad jag mår bra idag. har skrattat hela dagen. Skojat runt med Karro och Emma i skolan, och lite när jag och Karro var in knalleland med... En jävla tur att dom går i min klass, annars hade jag aldrig pallat det. hade väl hängt med ett gäng stela divor eller nåt annars... Vi har kul, and that's the way the cookie crumbles.


Fredrik ♥
saknar honom nu, skitans också

OVER AND OUT. tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback