öhh, flytta på dig

Partyt igår var super bra.
Förfest hos karro, det avr lyckat, iaf fö rmig. skojade runt som vanligt och hade allmänt trevligt och kul.
sen bussen ner till stan, och till Swing
Och där var det super kul med. Det var bra musik och en massa roligt folk. Lärde en kille dansa, träffade Nina och skojade runt med henne. Stod och snackade med vakten på Tonic i säkert 45 minuter om allt och ingenting, och på vägen därifrån till Swing så överfall jag Larsson och vi trillade ihop en hög... vakten på Tonic skrattade gott. Han påstrå att jag är stammis där och om det fanns så skulle jag vara VIP, haha.
Senare överföll jag Larsson igen och skrapade i armen på golvet, och fy fan vilket sår jag fick. det gör ont konstant... men det var det värt.

Gick till McDonalds efteråt, och det var typ roligast på hela kvällen. Larsson bufflade fram med sin bricka och gapade åt någon kille som varit kaxig. Han försökte nog se farlig ut med ögon gick i kors, och han vinglade fram. men killen tog honom på allvar ändå.
Sen så käkade jag en hamburgare, och när det var typ 1cm kvar så la jag undan den och sa att jag inte orkade mer. Det hände en massa skoj där, kan inte ens förklarar allt.

Det finns så mycket skoj att berätta, ni skulle vart med. Nina sa att jag var rolig när jag röjde runt, och det tror jag med. för jag skrattade åt mig själv flera gånger.

Vaknade hos Hansen iadg, vid ETT!!!! panik....
hemskt att sova så länge... vaknade fördt vid 10, men somnade om i väntan på Hansen skulle vakna.
Sen har vi myst heeela dagen :)

Ska jobba kl 7 imorgon bitti, men sen är jag ledig måndag och tisdag, skönt.


nu ska jag se på TV, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback