Redovisning

har projektredovisning idag. om 10minuter :)
hittade ett satv-fel i foldern, ändå är den korrläst 2 gånger av 2 olika lärare. men men, det är ju egentligen inte det slutgiltiga fodern.

Jobbade igår, det var helt ok. spelade en massa kort på rasterna, vann en del.
sen så gick maskinen bra, och sorteringen var lätt.

Höll på att krocka igår, det var en jävla lastbil som typ prejade ut mig i motsatta körfältet. Shit, trodde jag skulle dö. skakade nästan hela vägen till viared, eller nja, en bit iaf.

Slapp jobba imorgon med, dom hade personal. känns så bra när dom bestämmer åt mig. så slipper jag tänka på det. Så ska mysa en massa med Hansen ist.

Nästa vecka är det praktik, ska till ACG Accent. ska bli kul, gillar praktik. är en av dom få som gör det. kan vara för att jag haft tur med platsn. Har bara varit på Nilörn, bästa stället.


skit, nu fick jag en massa att göra med Dannike kvinnan-jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback