SOL!

underbart väder idag med.

Vart på praktiken och har fått mitt galmrock-tryck. ska bara fixa en tröja att trycka det på.
Det har varit en seg dag, men rätt bra ändå. solen har skinit så har suttit ute en stund och solat.
har inte haft batteri på mobilen, så har inte kunnat ringa någon, tråkigt.

Var ute i lördags, det var super.
förfest hos Alex, sen till Tonic en snabbis, sen till Swing. hände en massa kul som vanligt, och hade roligt sällskap. träffade en massa folk och hade allmän kul.
Cpade på McDonalds som vanligt ;)
Var sjukt bakis på söndagen, blä.
 sov bort typ hela dagen trots det fina vädret. så hade ångest hela dagen, fikade med mormor med då höll jag på att dö av illamående så det var inte bra det heller. men satte mig ute i solen i lite mer än en timma, sen var det lite bättre. gick ut och gick med, underbart skönt.
Sen kom hansen hem till mig, och det var ju lika trevligt som vanligt, kanske trevligare.

Var bakis i morses med, kändes det som. mådde skit, men stannade på praktiken ändå, mådde bättre efter frukosten. skojat en del med Toni med, och haft trevligt.

nu har jag tvättat bilen och väntar på maten.

i love my pilotbrillor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback