stress

hinner knappt uppdatera här längre.
Har hur som helst haft underbart på praktiken, skojat runt med Toni (-lainen) och sånt.
men idag fick jag en massa att göra. en tjej var sjuk så fick ta över allt hennes arbete, själv, som jag aldrig gjort innan i hela mitt liv. stressigt som fan! fick ta emot ordrar och printa ut dom, och fixa.
men jobbade bra, det var ju ändå första gången. fick lite hjälp av Mattias, rolig kille det där.

men gud vad jag hatar stress...

åt på skolan med, chicken nuggets, mums. åt med karro :)
sen körde vi lite bil och riskerade våra liv en smula, men det är lungt nu. vi lever

Köpte ett linne att trycka mitt glamrock-tryck på med. ska hinna bara
köpte en cool tröja på Carlings med, på rea, en vit med en guldig orm på ryggen. super snygg ;D

BYEBYE
ska njuta av våren nu... och andas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback