tick tack

apu idag igen. står och gör säljpärmar, rätt kul. men segt ibland, och lite krångligt.

är hungrig nu med. skqa till skolan snart och fixa min folder. sen ska jag tillbaka hit och äta god mat :)
sen ska jag fixa t-shirtar som jag ska trycka på här. super snygga bilder har jag gjort. Malvina ville ha en där det står "boys are stupis. throw rock at at them" men jag bytte ut "boys" mot "Malvina" istället :)
jag, malvina och carlander ska ut nästa helg, Hansen ville inte så vi skiter i honom. ska förfesta i henne appartment, sen göra stan osäker som vanligt. det kommer blir great.

ska kanske ut med söta karro imorgon med, om jag orkar. har vart trött konstant hela veckan.
måste nog sova, eller gå ut på lördagen istället. när jag sovit lite...

var med Hansen igår, gjorde väl egentligen inte så mycket. var på McDonalds som vanligt. och han har tydligen skitit i min säng, och gömt skiten i en låda under sängen. detta är bara på skoj, ta inte det på allvar, det är bara en sjuk grej han kom på igår. hur han nu kunde göra det?! :)

bah, är trött och helt seg i huvudet.. ska väl fortsätta med mina säljpärmar nu. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback