time goes by

jobbat idag 07:00-15:50.
och dagen gick super fort. Vaknade vid halv 7 och upptäckte till min förfäran att jag inte hade någon lunch att ta med. så åkte til statoil och var på väg till jobbet typ 5 i, ändå var jag där 5 över. Tur att man bor centralt, fast det gör jag ju egentligen inte. men det går snabbt att ta sig til stan.

Maskinerna krnglade lite idag, så tillslut var vi 4st på en maskin. så vi tog rast hela tiden, för alla kunde inte så där samtidigt. Trodde att det var ett skämt när klockan var 1, kändes som om det gått en timma sen jag var på statoil.

Har precis sett mitt favorit avsnitt av Ghost Whisperer, med barn som blir innebrända på ett barnhem. jätte sorgligt.

Ska se på film ikväll med Hansen och Almgren, och någon mer kanske.
Skrev inte det igår men var på Tårpilen och fikade igår, och då träffade vi två lätt alkoholpåverkade killar som ville ha skjuts in till stan. så vi körde in dom, och knäppare människor har jag nog inte träffat. fick iaf ens nummer, för han vill att jag ska para ihop honom med någon av mina tjejkompisar, så watch out girls ;D

nu ska jag uppdatera min bilddagbok.

ciao



You and I in a little toy shop,
buy a bag of balloons with the money we've got.
Set them free at the break of dawn
'Til one by one, they were gone.
Back at base, bugs in the software
Flash the message, "Something's out there."
Floating in the summer sky
99 red balloons go by.

99 red balloons floating in the summer sky.
Panic bells, it's red alert.
There's something here from somewhere else.
The war machine, it springs to life,
Opens up one eager eye.
Focusing in on the sky
As 99 red balloons go by.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback