UTMANING

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

  1. Att jag troliga har en släng av scizofreni. Mitt humör kan byta på ett ögonblick. Från att vara super glad så kan jag bara bli as förbannad, utan att något har hänt. Jag blir också extremt arg när jag är kissenödig, för det är det värsta jag vet.

  2. Jag brukar beundra mig själv i spegeln. För jag tycker att jag är grymt snygg, oftast. Brukar också hoppa runt halvnaken innan jag ska sova, till någon bra låt och stå och sjunga till den framför spegeln.
  3. Ibland när jag kör bil själv och det kommer en speciell låt på radion, kan jag få för mig att jag är med i en musik video.

  4. Jag tror så gott som alltid när jag är på toaletten att jag är övervakad. Att någon placerat ut videokameror lite här och där. Det är hemskt. Så jag måste stänga alla lådor och skåp innan jag kan slappna av.

  5. Jag har tvångstankar. Jag kan inte sova om det är stökigt på rummet, och då måste jag städa och lägga allt där det ska ligga. Kan inte heller lämna små saker framme, på tex. golvet. Är rädd att mina katter ska äta upp det, för dom äter allt! Måste också stänga dörren till mitt rum lagom mycket innan jag lägger mig. Kan berätta sånna här små grejer i evigheter, men det vara svårt att komma på något konkret.
  6. Jag gillar att bråka med folk. Framför allt pojkvänner, och just nu är Hansen utsatt. Jag gillar att vara sur och dissa dom. och komma på riktigt elaka grejer som man inte kan säga till kompisar, för på nåt sätt så är jag inte allvarlig när jag säger nåt till killen, utan säger det bara för att såra dom. Men ilskan går över fort, för man kan inte vara elak mot någon som min underbara Hansen. men det är kul en liten stund.


Jag utmanar; Karro har snott dom jag vill utmana. Jag vet inte ens 6st som har blogg på den här sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback