10 times

10 favoriter
Färg:
Mörkgrön och corall, just nu. Sen är svart min all-time-favorite
Mat: Thai och lite annat
Låt: Svårt, just nu ; Keane - somewhere we belong
Film: Rocko IV
Bok: Dom av Marian Keys
Sport: Fotboll, kanske.
Årstid: sommar
Veckodag: fredag eller lördag
Glassmak: Vanilj är klassisk, men banan är gott.
Tid på dygnet: Mitt i mellan sent och senare.


9 för tillfället
Humör:
Lite putt över att solen skiner och jag sitter inne och göra historia uppgift.
Tanke: VIlken film ska jag se ikväll, och vad ska jag svara på nästa fråga.
Kläder: Slitna jeans och en svart topp.
Bakgrund: Vit med fint blommönster i hörnet
Nagellack: Manikyr
Bästa sak: Min plånbok, som rymmer allt. ska pimpa den lite
Irritationsobjekt: inget förtillfället. Eller ja, mig själv. För jag var putt innan på H, och han frågade en grej. Och jag drog till med en lögn, för att jag inte orkade annat. Eller jag vet inte varför, den bara slank ur. Men inget allvarligt...


8 första (absolut första)
Bästa vän:
Simon
Husdjur: Kaninen Polly, död
Kyss: Simon
Piercing: Ingen
Förälskelse: Minns ej
CD skiva: Typ Spice Girls, eller Aqua
Bil: Familjens volvo
Ord: ?


7 senaste
Telefonsamtal:
Mamma
Mat: Kakor hos mormor
Dryck: Läsk
Biltur: Hem från mormor
Tv-program: Såg något igår kväll, men minns inte vad.
Spelad låt: Manic Street Preachers - Your love alone
Köpta klädesplagg: Vit klänning


6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Inte bästa vän, men en vän
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Ja
Badat naken: Ja, i love it
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja


5 nej tack
Kläder:
Batikfärgade tunikor
Mat: Helst inte koldormar
Musik: Britney-pop
Dryck: Ren sprit eller blaskig öl
Personlighetsdrag: Falskhet


4 saker
Du gjorde igår kväll:
Mys hos Lars, med grillning och skitsnack
Du kan höra just nu: "Your love alone... is not enough"
Du inte kan leva utan: Skratt
Du gör när du har tråkigt: Ringer en vän

3 personer
Du kan berätta allt för:
De närmaste
Du tycker om: My homies
Du inte gillar: Skulle jag aldrig skriva här. Det håller jag för mig själv.


2 val
Kaffe eller te:
Helst inget
Vår eller höst: Vår, underbara vår.


1 önskan: Att få en superduper sommar. Som den lätt kommer att bli.

THE END

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback