bakfylla... jag?

Bah, idag var det inte roligt att vakna, eller jag mådde bra så länge jag låg i sängen men när jag reste mig så kände jag genast av gårdagens bravader.
Jag är aldrig bakis, klart att man kan känna att man drack kvällen innan, men jag har aldrig mått dåligt. Men jag fick väl allt det idag istället.
Var på party hos Toni(-lainen) igår, sjöng Sing Star och  drack "älskade mamma". Men då jag slarvat med käket under dagen så slog plötsligt alkoholen väldigt hårt och jag mådde skit rent ut sagt.
Så jag vinglade i min ensamhet ner på gatan och över busstorget, och det är inte dåligt att jag lyckades ta mig så långt, jag anstrngde mig mycket för att inte sätta mig ner och somna.
Men hur som helst så hämtade H mig där, och jag kan lova att jag mådde inte bättre av att sätta mig i bilen, det enda jag minns av hem vägen var då vi stannade när jag skulle spy. vilket jag inte lyckades med, för finalen kom i en buske när vi kommit hem. haha, helst sjukt.
Så där jätte färsk var man ju inte sen... FY FAN!
men men, det var kul ändå :)

Ska träffa H sen, får se vad som händer, och om jag piggnat till. Skulle sett på Eurovision med Nina o C/O ikväll, men pallar inte det. Sen skulle jag på krogen, får se hur det blir med det med :)

Ska jobba imorgon, ska bli okej faktiskt. Känns inte jobbigt alls, vilket är helt underbart.


He comes out in the night, he is one with the moonlight
Been looking for love to rely on
She'll be painting her lips, black jade on her fingertips
Trying to catch him with a smile

When her eyes begin to glow, there's a fire from deep down below
Getting ready for the show
She just wants to be near him, 'cause she knows he's the one

Down at the Headbanger's Ballroom they will dance
Finding shelter from the storm
They're not different only dreamers on the run
Dark creatures of the sun

Down at the Headbanger's Ballroom they will dance
Black leather witches and their boys
Where they can party till the rising of the sun
Night creatures on the run

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback