bal på slottet

Prom night
Bal ikväll på Grand Hotel ikväll vid 6.
Och ja, jag är nervös. Eller kanske mer spänd och pirrig.
Det har strulat till sig med förfesten, men det löser sig alltid.

Ska hem till Nina vid 12 och fixa hår och naglar. Det kommer bli super, och så ska vi käka pizza.

Var med H igår, och han var så söt och snygg så jag trodde att jag skulle dö typ.
Det är han visserligen jämt, men igår var det typ ännu mer.

Tog ledigt från skolan idag med, kände att jag behövde det :)
och imorgon med föresten. Ska dit på eftermiddagen eventuellt och fixa lite dekaler till en kompis.

BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Alex

Yes, såklart att jag kommer och kollar ikväll :) Och jag ska ladda med ungefär hundra batterier till kameran :P


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback