Dagen

har vart bra. Fick VG på mitt muntliga nationella prov i svenska, vilket jag var tveksam över. då jag gjorde nästan hela uppgiften igår...

Sen hade vi estetisk verksamhet, som är sååå tråkig när man inte har nåt att göra. Gjorde morsdags-kort, en sen gled jag bara runt och kladdade på papper. Gjorde en korg för ett tag sen som jag totalt glömt av, men ska lacka den med svart färg... som jag tur nog hittade hemma :)

Köpte en student-klänning idag med, en hel vit på (passande nog) White.
Ska ha blåa sidenband på benen med, och studentmössa ;D
Sen hälsade jag på Karro på Bianco i väntan på att åka hem med Hansen.
Vi åkte hem och läste om analsex ( i veckorevyn) sov lite, och myste.

Sen har jag hunnit med att försöka få igång vårt internet på andra datorn, dock utan resultat. Jag har städat bilen, vart i knalleland och köpt världens sötaste trosor, rosa med hjärtan, har likadana fast i mintgrön, mina favorites :)
Letade egentligen efter en balväska, men hittade ingen. Eventuellt en, som är min sista utväg.
Någon som vet vart man kan hitta en liten väksa i guld? :O

Nu ska jag vara ännu mer duktig och göra lite andra uppgifter som jag har i skolan.


BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback