harmony

Idag känner jag mig väldigt harmonsik, men jag har också en klump i magen och så är jag nervös inför balen. En salig blandning. Eller nervös är jag inte, spänd kanske. Ser framemot hur mycket som helst nu.

Gick upp vid 11 idag, men kände direkt att jag inte orkade sitta hemma. Så åkte in till stan och träffade Alex, Nina och Teresa. Köpte grejer till balen och fikade på Café Latte.
Sen åkte vi hem till Alex, och nu sitter jag här.
Det var så underbart att gå från busshållsplatsen när jag kom hem. För det var lupiner överallt, så sommrigt. Och det luktade helt underbart. Jag längtar så till sommaren.
Och på tal om lupiner, så började jag längta efter midsommar. Ska ner till Varberg, som jag varenda år säger att jag inte ska åka till. Jag och Nina bestämmde oss för att åka till Strömstad men ingen annan nappade.
Men jag har kommit över den där fjortis-känslan med att vara i Varberg. Nu tycker jag det bara är kul att vara där. Det är ju sommarstaden.

Hittade världens finaste halsband i stan idag, med en stor röd jordgubbe. Den fanns i rosa och vitt med, men jag vill ha röd. Har sett en tjej med en sånt, och det var helt underbart, och nu har jag hittat det.
Det fanns ett matchande armband i en annan affär och jag måste ha det.
Så tänkte att jag skulle ju alltid kunna önska mig det i studentpresent av H, då jag redan har tänkt köpa något åt honom. Så till Hansen: Halsbandet finns på Faith, och armbandet på Guldfynd (psst, det finns örhängen också, på Guldfynd, om det är intressant)
haha :)

image43


Var med honom igår kväll, och innan jag åkte hem så kollade vi på Efterlyst - jakten på en mördare. Och det var så hemskt, två unga pojkar som dödat två jämnåriga flickor i en skogsdunge. Och dom iscensatte hela händelsen med en av pojkarna, och han berättade precis hur han gjort, och han sa hela tiden att han tyckte att det var jobbigt att pratat om. Hur fan kan man förstöra sitt liv så, man lever med det hela livet sen ju. Uhh

Btw; helgen var bra. Tog det lungt i fredags med H och några till. Sen var jag ute i lördag, först förfest hos Mange, sen Micke. Vi hoppade på hans studsmatta och skojade. Sen in till stan. Bartömmning på Swing, köpte en massa mjölkdrinkar, men efter ett tag så kände jag av mjöken så det kändes som om jag druckit grädde, men det var det värt. Var med Johan och Lars hela kvällen och det var riktigt kul. Bråkade med en tjej, som tog åt sig av att vi tyckte hennes kompis såg billig ut, men det sa vi inte högt. Men stor-öra hörde det ändå och fick damp, oj oj oj.
Sen dansade vi lite, träffade min dejt Jimmy (haha!). Sen vidare till ett avslut på Tonic, där en f*tta trapade på min hälsena så jag trodde att den gick av. Samma tjej fick damp också, som hon tidigare, för jag kollade på henne när hon sjöng. Hon tog nog åt sig. Dom spelade "vi har tagit studenten"-låten, och det pirrade rejält i magen då.
Sen tvingade jag och Johan att Hansen skulle komma och hämta oss, och det gjorde han.

Sådär, nu har jag avreagrerat mig lite, och som vanligt blir min inlägg som en novell ungefär när jag inte skiver på ett par dagar.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Alex

Oh, halsbandet är skitsnyggt! Och vetduvad, jag har fixat så att jag kommer att få äpplehalsbandet på min f-dag! ;D Hahaha. *happy* 8-)

Postat av: Alex

Oh, halsbandet är skitsnyggt! Och vetduvad, jag har fixat så att jag kommer att få äpplehalsbandet på min f-dag! ;D Hahaha. *happy* 8-)

2007-05-29 @ 14:40:26
URL: http://anxious.blogg.se
Postat av: Alex

Oh, halsbandet är skitsnyggt! Och vetduvad, jag har fixat så att jag kommer att få äpplehalsbandet på min f-dag! ;D Hahaha. *happy* 8-)

2007-05-29 @ 14:40:27
URL: http://anxious.blogg.se
Postat av: Alex

Oj, inte meningen att det skulle komma så många.. Men skitsamma, här får du ett till ;)

2007-05-29 @ 14:40:55
URL: http://anxious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback