Helg

Äntligen helg. Ska bli skönt att få sova lite, har haft fullt upp hela veckan.
Jobbade igår, maskinen pajade efter 10 minuter. Men kvällen gick rätt fort ändå.
Fick hamburgare på kvällen också.

Sitter på multimedia, har gjort en skit snygg hemsida. Riktigt nöjd...
Fick MVG i Graf C med, det är ju super det med. Känns som om det är det viktigaste betyget, om jag nu ska jag inom media.

:)

Fredag idag då, ska kanske till kulturnatta ikväll och kolla prisutdelningen för Årets Grafelev.
Sen är jag sugen på att festa så vem vet, kanske hamnar på krogen.
Ska nog ut imorgon med, en stund. Frida och Emma från göteborg kommer och hälsar på så får ju passa på när det är kalas. Ska jobba kl. 7 på söndag morgon, så ligger nog lågt.
Blir bakis om jag dricker lite, så får väl supa till det om jag ska klara söndagen... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback