Jobb

jobbat idag, 7 till 4. Det var rätt tufft... men dagen gick rätt fort när mab väl kom igång. Stod med en tjej som heter Veronica och vi pratade om allt möjligt.
Jag, som jag sa i ett tidigare inlägg, är aldrig bakis. Men tro fan att det satt kvar imorses med. Hade det hela dagen igår, och fram till lunch idag. HELT SJUKT! det är ju söndag nu, och jag drack i fredags, blä

Försov mig imorses, men hann precis. Vaknade en kvart innan jag skulle åka av att mamma väckte mig, var helt sten död.
Somnade rätt sent så skyller på det. Gjorde inget vettigt igå kväll, var ju fortfarande bakis, så bara gled. Men tråkigt var det... och sur var jag med så det blev ju inte bättre av det.

Nu ska jag skriva min muntliga redovisning i svenska som jag ska ha på tisdag, och det går inte framåt. har ingen fanatsi idag... uh

Ska köpa en klänning till studenten imorgon med, en vit med blått mönster. på indiska :)
super söt...

CIAO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback