Kristi himmelsfärd

har precis käkat, och nu är jag mätt. åt ju nyss frukost.
Vaknade hos Hansen, i tron om att klockan var 8-9, men det var den inte. Den var kvart i elva.
Fick en mindre chock. För jag var grymt trött...

Jobbade igår kväll, sista gången på Ellos, vad jag vet nu.
Maskinen krånglade som f*n, men vi hade rätt kul ändå. Snackade lite skit och tog det allmänt lugnt. Men maskinen gav oss självmordstankar. tro mig, det var inte rockigt.

Idag, torsdag, har jag inte en aning om vad jag ska göra.
Funderar på att festa lite ikväll, men är de öppet på en röd dag? dom hade ju det som torsdag igår.
hur som helst ska jag ut imorgon, är sugen. Ska bara ragga upp någon med tid och pengar ;D


Kommentarer
Postat av: Crazypill

tack för din snälla coment =)


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback