LISTA

Tio första:

1. Första bästa kompis: Min granne Simon
2. Första bil: Har ingen ännu
3. Första kärlek: Minns inte
4. Första egna husdjur: Min kanin Polly, som dog.
5. Första semester: Minns ej, någon stuga i Strömstad antagligen
6. Första jobb: Tavernan
7. Första köpta skiva: Absolut 1998 eller nåt.
8. Första riktiga kärlek: Vet ej, var ofta kär när jag var mindre.
9. Första piercing: Öronen?
10. Första konsert: Hardcore Superstar

Nio senaste:

1. Senaste alkoholdrycken: Xider Cactus
2. Senaste bilfärd: Skjuts till skolan
3. Senaste filmen du såg: Jackass 2
4. Senaste ringda telefonsamtal: Till Malvina
5. Senaste Bubbelbadet: ?
6. Spelade cd: Någon bränd
7. Senaste kyss: Imorses
8. Senaste gången du grät: Någon vecka sen
9. Senaste måltiden: Macka

Åtta har du nånsin:

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja, typ... inte bästa kanske. men en vän
2. Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
3. Fastnat med blicken i någons urringning? Nej, isåfall för att någon hade upmärksamande tuttar eller nåt.
4. Fått ditt hjärta krossat? Ja
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nja, inte riktigt
6. Haft ett one night stand? Nja, inte sex-delen iaf
7. Busringt till någon? Självklart
8. Stulit något? Ja

Sju saker du har på dig just nu:

1. Blå Replay-jeans
2. Vit t-shirt
3. Örhängen, ringar och armband
4. Underwear
5. Vita ballerina
6. -
7. -

Sex saker du gjort idag:

1. Vaknat med H
2. Somnat om
3. Ätit frukost
4. Åkt till skolan
5. Gjort klart mina banners
6. Skvallrat med Sabina och Emma

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Vännerna
2. Pojkvän
3. Familjen
4. Att ha kul
5. Shoppa, fika , festa (det räknas som en för det är mina hobbys)

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Malvina
2. Karolina
3. Emma
4. Sabina, och någon mer, men dessa pratar jag mest med då vi träffas varje dag.

Tre val:

1. Blått eller rött? Rött
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:

1. En massa spännade resor, leva livet
2. Jobba och skaffa familj.

En sak du ångrar:

1. Nej, inte direkt. Gjort är gjort, och man gjorde det av en anledning, mer eller mindre bra.
Men visst har jag gjort mycket dumt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback