Lista

Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Grön
Längd: 172cm
Studerar: Ja, student i juni
Favoritklädesplagg: Mina militärfärgade pumps, nytt Bondelid linne, ljusa Koola Anna-jeans
Har alltid med mig i väskan: Mobil, busskort, bilnycklar, plånbok, läppsyl
Dricker jag läsk dricker jag: Cola, eller någon Fanta
Tatueringar, piercings: Inget sånt. Hål i båda öronen, och en tatuering finns i tankarna.
På datorns skrivbord har jag en bild av: Ingen
Imorgon kommer jag: FREDAGS SKOJ ;D
I sommar kommer jag klä mig i: Vita klänningar.
Jag är född: 1988
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Gabrielle Solis i Desperate Housewifes
Min all time favourit parfym är: Vanilj Body Mist från The Body Shop
Nu ska jag: Fixa min hemsida
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Nja, innan var det Travis Barker
Senaste blogg jag upptäckt: Den jag snodde listan ifrån, men redan glömt vilken det var...

Kommentarer
Postat av: Alex

Som vanligt, så snor jag den här ;) Haha..


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback