mingel

Balen igår var super kul.
Det var så sjukt pirrigt att jag trodde att jag skulle dö ungefär.

Var hos Nina första, där vi fixade håret, men allt tog längre tid än jag trodde så var tvungen att stressa hem, utan att göra naglarna. Väl hem insåg jag till mi förfäran att klänningen var aningen stor, hur fan det nu gick till. Så mamma sydde lite i den... i panik.
Sen på med naglarna i farten, och då saknades några. ännu mer panik. Men det löste sig.

Sen hämtade vi Borne i stan och och åkte till em förfest på Hestra.
Där var det en massa folk, och alla var så fina i sina kläder, och jätte roliga. För alla bara skrattade hela tiden.
Vi åt jordgubbar och drack champange :)

Men det bästa på kvällen var nog resan ner till stan, i en liten grön Bubbla Cab. Jag var så pirrig att jag inte ens frös. Jag skrattade hela vägen ner. Det var 1 miljon männsikor vid grand så stod i bilkö ett bra tag. Sen kom vi ner till grand, stannade och gick ut.
Sen gick vi på gången upp mot grand och bara flashade. En massa folk som tog kort och grejer. Jag vill göra det igen.

Sen in i parken för att ta kort. Och jag, som vanligt, blir sjukt kissenödig så springer och tar hand om det i parken, en bra bit bort. Vad gör man inte för att kunna njuta av dagen.

Väl där inne så satte vi oss, fick en massa mat. Så jag hade ont i magen hela kvällen. Men vad bra det var. Minglade runt lite med en massa folk. Sen öppnade baren och efter det var det party för hela slanten. Synd bara att DJ:n var sådär, spelade skit musik. Men i slut ändan var det så jävla kul, och nu längtar jag sjukt mycket till studenten.

:)

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback