Monday, #2

Hittade inte mycket på lager157. Köpte ett super sött linne från Bondelid, det var vitt med en massa rosa/rött-mönster. och som vanligt när jag är ute med mamma, så fick Elin fast mörkt, haha.
Sen fikade vi världens kladdigaste kladdkaka. Jag ljuger inte när jag säger att den var på väg, rinnandes ner för bordsbenet. Uhhh... hemskt.
Sen var vi på Vagabond, hittade inget. Sen skulle vi gå till en väska affär, men den var stängd (nooo!). och den såg himla bra ut, så måste nästan åka dit. Super snygga väskor och sånt, såg jag in genom fönstert. Sen sprang jag, i regnet (=ösregn) till bilen. För j*vlar vad det regnade. Såg knappt vägen när vi körde hemåt. Det bara kom, och med en massa blixtar...( och dunder, magiska under..nanana...) var tvungen.

Vi köpte lite tallrika också, för mamma tycker att vi ska uppdatera oss, så hon önskade pengar till det när hon fyllde år, och det fick hon. Vi var nära på att köpa en uppsättning till mig med, men jag fick panik och ville inte ha. Så jag hittade snor-nässdukar med rosor på, det var mer min nivå kände jag.

Klädsel: Just nu är det svarta mjukisbrallor och en stor vit -tshirt.
Smink: Mascara och solpuder
Frisyr: Toffs
Låt: Marilyn Manson - Tainted Love
Vill ha: (FORTFARANE) En guldig balväska
Saknad: Shopping, som vanligt och sol
Roligaste: Som jag sagt innan, jag har små kul hela tiden. Men den här dagen har varit låååång och regning, blä
Tråkigaste: Skolan
Köp: Mysigt Bondelid linne med en massa rosa mönster.
Godis: Kladdkaka?
Frukost: En macka och juice
Lunch: Ingen
Kvällsmat: Hemsk köttbullemacka
Träning: Tränar inte
Läsning: Historia-uppgiften
Nyttigaste: Inget idag.
Dagens goda gärning: Oj, tomt här med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback