Monday, oh lovley monday

Måndag igen då.
helgen var toppen, party på fredagen och grillkväll hos Lars i lördags.

Det var verkligen skit kul, för alla var sådär mysigt flummiga, fast det är nog bara jag som ser det så.

Hur som helst så var det kul :)


och igår var jag hos min mormor och hälsade på, sen kom solen fram så jag solade lite, och på kvällen kom H. Gled runt som vanligt. Var ute och gick och helt plötsligt var det svartsniglar överallt. har nog inte fått sån panik på länge. Det var riktigt vidirgt. HATAR SVARTSNIGLAR! uhh

så han fick bära mig, tur att man har en sån bra kille, haha... annars hade jag stått där fortfarande.


Vaknade 11 idag, och nu skiver jag på en historia-uppgift som ska vara klar idag.

Jämför folkmorden i Rwanda och Förintelsen. Det var rätt knepigt, och min buss går snart, hur ska jag hinna det?

I eftermiddag ska jag till Gällstad. Mamma ska kolla lite grejer, sen ska jag till Lager157 :)
Inte för jag behöver något speciellt, men mer jeans behöver alla.

BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback