Monday

Måndag, igen.
Vakande hos H idag. Börjar inte förens 1 på måndagar, och han var ledig så då får man ju passa på :)
Skönt att göra något vettigt på dagen, annars brukar jag sova tills jag ska åka typ.
Och det var underabrt att vakna jämte honom, som vanligt
Men vi var uppe vid 11, sen åkte vi till staden och jag käkade glass till lunch... på McDonalds.
Karro sa, när jag kom till skolan, att det finns nog ingen hon känner som äter på McDonalds lika ofta som jag och Hansen. (eller hon sa något i den stilen, minns inte orden)

Sen hade jag historia, och det var lika jobbigt som det brukar. Pratar om massmord just nu, så såg världens tråkigaste film om något krig, någonstans... bla bla bla.. jag bryr mig inte...bla bla bla. Så kändes det.
Förkyld har jag lyckats bli med, näsan rinner konstant, men halsontet börjar försvinna.

Köpte en tåring i fredags, eller kanske torsdags. Den lyckades jag hur som helst slarva bort hemma typ direkt. och jag blev riktigt arg när jag inte hittade den, hade letat i 2 dagar när jag fick tummen ur röven och gjorde en hel röjning av rummet. Och jag hittade den, där jag letat innan.
Det är så att jag samlar på plastpåsar, snygga plastpåsar. Och jag samlar dom i en STOR Etnies-påse. Och jag hade lagt tåringen i en liten påse för jag inte visste om jag ville ha den. och då har jag lyckats stopåpa ner den lilla påsen, i den stora samlarpåsen... hänger ni med. Hur som helst så orkar jag inte förklara allt, så detta är typ en resume av sannigen... och vem bryr sig egentligen, förutom jag? :)
och nsåte tillägga att jag köpte en super fin fotlänk samtidigt, som fortfarande inte gått sönder, som dom brukar.

Ska sova hos H idag igen, ska dit vid 8. I LIKE!

Nu ska jag gå och göra ingenting. Hej då



Snodde denna av
Alexandra.
Tror att det går ut på att man ska skriva vad man tänker när man hör/läser det ordet. Så gör jag iaf;

O.C: USA
Mamma: Mamma?
Lent: Hud
Gult: Sommar
Penna: Skola
Musik: Windows Media Player
Cirkus: Elefanter
Himmel: Moln
Snopp: En snopp helt enkelt
Bitch: Översminkad blondie
Sömn: Mys
Havet: Strömstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback