NY LISTA2

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"...som hon virat kring kroppen. De säger att hon är anhållen."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En soffa

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Scrubs

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
16:45, men nej, klcokan är 17:23

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Pappa som kokar kaffe och troligen äter kakor

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var ute och solade nyss, men solen sket i mig och la sig bakom några moln

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bilder på bilddagboken, från balin igår

8. Vad har du på dig?
Bikini och en stor vit t-shirt

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Minns ej, men jag har en känsla av att jag kommer att komma ihåg det snart, kanske.

10. När skrattade du senast?
Idag, när jag pratade med Schmidt i telefon.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, sitter i vardgasrummer.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, en massa konstigt folk på balen, att ens fick komma in är ett under.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Älskar listor, men denna var tråkig

14. Vilken var den senaste filmen du såg:
Minns inte riktigt, Rocky 6 tror jag

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt jag vill ha, och lite till. SHOPPA :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Att jag har övervakningsfbo, som dock börjar försvinna, men ja tror ibland att folk spanar på mig.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle ge min själv allt jag vill ha.

18. Tycker du om att dansa?
Det gör jag absolut, framför allt med lite alkohol i blodet

19. George Bush?
No comments

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Dorian, Jeremiah, mer har jag inte lyckats komma på.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, absolut. Vill bo i USA, någonstans vid L.A

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Vart har du varir, vi har vänta på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback