SOL

Sol idag igen. Har fixat nya batterier till digitalkameran så idag ska det fotas.
Börjar 13:00 idag, och då har jag bara 1 timmas matte, men det räcker för att knäcka en :)
Sen ska jag ut p stan en sväng hade jag tänkt.

Slutade tidigt igår med. Hade el-lära i skolan, och jag och emma var så gryma att vi blev klara först.
Sen åkte jag hem och solade, blev riktigt brun. Tycker jag iallafall.. och pappa sa det imorses med när jag kom ner till köket: "Men Malin, vad brun du har blivit"
tackar tackar... :)

Har fått dom sista jobbtiderna på Ellos med, ska jobba 4 dagar, alldeles lagom. Fick som vanligt en söndag med, så då får jag lite extra pengar.
Och nu gör jag en religionsuppgift som skulle vara klar i mars eller nåt... har inte haft orken att göra klart den.

Mamma fyller 50 på lördag, ska bli super kul med fest. Vi brukar inte ha det med nu har dom verkligen gått in för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback