tjoflöjt

sitter hemma hos H. Han duschar, så jag ägnar mig åt min hobby; min blogg.
haha, nja, kanske inte riktigt så.

Fick mitt betyg i matte B idag och jag... klarade det! :)
Fick G på nationella, 12p fick jag. G-gränsen var 12 också, så lite utr hade jag.
Men så har det avrt med varenda prov jag gjort, precis på gränsen, eller ett poäng under.

Var på BUM med, segt som vanligt. Snackde med barnmorskan som om hon var min kompis typ, för hon babblade på som fan, och jag hängde på. Och nej, jag har ingen könssjukdom eller nåt. behövde bara nytt recpet.

Sen hälsade jag på Karro, såg henne genom skyltfönster till Bianco, drä hon jobbar.
Pratade lite, sen ringde mannen och erböjd mig skjuts hem, och det är roligare att åka bil än buss, så jag tackae ja till förfrågan. Gick upp till resecentrum och möte Johan, som skulle med too.
Lurade H att jag var med barn (det var ju så passande när jag hade vait på BUM) när jag satte mig i bilen, jag tror helt seriöst att han fick en hel del ångest.
men rolig som jag är, så bröjade jag skratta och var tvungen att avslöja min bluff. Men det var kul de få skräckslagna sekunderna efter jag sa det, oj oj oj

Vi ska snart in till stan, shoppa lite ;D
Inte för att jag har pengar, men va fan. Det ger sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback