Todays

Klädsel: Just nu vita knickers, svart topp och en grå luvtröja... och lilla mystofflor med hjärtan
Smink: Mascara och solpuder
Frisyr: Toffs
Låt: Ingen, men har en Ring of fire på huvudet sen Borne små sjöng på den i skolan.
Vill ha: En guldig balväska
Saknad: H
Roligaste: Jag har små kul hela tiden. men ska ju träffa H om en stund
Tråkigaste: Skolan och att jag har nationellt prov i Matte B imorgon, heja
Köp: Mitt underbara Isadora läppglans som jag velat ha i 2år.
Godis: Lite naturgodis och en bulle när jag kom hem.
Frukost: En macka och juice
Lunch: Makaroner och köttbullar
Kvällsmat: Ingen ännu, uppdaterar det
Träning: Tränar inte
Läsning: Matten?
Nyttigaste: Äter bara fullkornsbröd, så det får räknas idag.
Dagens goda gärning: Skänkte 50öre till Röda Korset när jag handlade.



JAG HATAR ATT VÄNTA!

Kommentarer
Postat av: Alex

Den här tar jag ;)


Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback