Tre saker...

Tre saker jag inte förstår:
- Folk som dödar andra, och sen typ styckar dom eller gömmer liket.
- Varför man måste gå i skolan så länge, och sen jobba hela livet.
- Vad det är som är så himmla roligt med typ Jackass och Wildboyz

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- En data-skärm
- En mobil
- En massa läx-papper.

Tre saker jag gör just nu:
- Egentligen gör jag en religionsuppgift
- Tittar ut på det fina vädret
- Fryser om fötterna

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Få ett bra jobb med hög lön
- Leva livet och ha väldigt roligt
- Gifta mig och skaffa barn

Tre saker jag kan göra:
- Jag tror att jag är synsk, ibland.
- Gå
- Hjula

Tre saker jag inte kan:
- Matte B
- Rapa på beställning
- Sjunga

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Jason Mraz - I'm Yours
- Shivaree - Godnight moon
- Alex Gaudino - Destination Calabria (Drunkenmunky 2007 Remix) Ska bara tillägga, så att det inte blir några missförstånd, men jag lyssnar inte på techno, men detta är världens bästa partylåt.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Måla



Tre favoriträtter:
- Falukorv och makaroner
- Pappas champinionstuvning
- Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback