Valborg

Vart ledig sen i fredags, och idag är det skola igen. FY vad jobbigt.
Sov så länge jag kunde imorses, till kvart i 8, sen kände jag att det var dags att åka... bläää

Var ute i måndag. Förfest hos Almgren med kubb och grejer, sen in till Kortegen. Sen en till förfest hos Nina och sen ner till stan. Blev mot min vilja med tvingad till X&Y. Och jag lovade mig själv för ett bra tag sen att aldrig gå dit när det var 18+, men där hamnade jag. Och det var lika tråkigt som jag anade att det skulle vara, men träffade en massa roligt folk, så det fick gå. Men aldrig igen, och jag förstår inte varför folk inte lyssnade på mig när jag sa att det skulle bli tråkigt. Jag protesterade ända in i entren, men fick ge mig...

Sen vandrade jag nere på stan ett tag, träffade en massa folk till... sen åkte vi hem till H och somnade.


Igår hade jag och H vart ihop i 4 månader, grattis till oss. Tiden går fort när man har roligt ;)
Han är det bästa som finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback