5 days later

Ojsan, här uppdaterar man inte så bra.

Sitter på jobbet och har allmänt mysigt.
Fixar lite logor och sånt. Riktigt roligt och väldigt skönt att ta det lugnt.
Men här luktar det förjävligt. Bercato som är ettt dotterbolag till ACG har nyligen fått hit en stor order med filtar, som hade möglat på resan hit, och nu har lukten spridit sig från lagret och upp på design! Blä, alla är jätte förbannade och går runt med sura miner, framför allt de som jobbar på lagret.

Var och fixade mitt hår igår på en liten salong i Dalsjöfors. Det blev perfekt, har aldrig varit så nöjd... inte pålänge.
Vi hade jätte trevlig och pratade om det mesta. Och nu är jag riktigt blond igen har mitt hår är mjukt och fint!

Hänt en massa grejer sen jag skrev sist.
Helgen tillexempel. Var och åt julbord på lördagen med släkten. Det var jätte gott och jätte mysigt.
En massa god mat och så pratade vi en hel del om allt och ingenting. Båda mina kusiner ska ha barn i april så det var lite om det och om allt som händer. Jag vill att det ska vara jul nu, längtar som ett litet barn dit.
Efter det åkte jag hem för att sedan åka med Hansen och gänget till bowlingen, jag kan ju tyvärr inte bowla med min nacke men att kolla på var lika kul. Bredberg har nyss kommit hem från Florida så hade en massa att prata om. Ville ha lite tips inför min resa till Australien nästa höst.

Snart är det lunch, bästa tiden på dagen. Har med någon läskig färdigmat, de andra ska köpa salla på Orion, men käkade det i söndags med Hansen så var inte sugen på det, trots att dom har godaste salladerna i stan.

Nu ska jag lyssna på lite music, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback