Babbles

Ännu en vecka avklarad på jobbet, och nästa vecka ska jag äntligen in på design!
Ska bli toppen, har fått en sprilans ny dator med alla tillbehör.

Ikväll är det firmafest på Babbles, ska avtacka 2 som slutar.
Ska börja hos Toni med ett gäng grabbar och Sabine om jag har tur, så att jag får lite kvinnligt sällskap.
Sen ska vi äta en massa god mat och sen blir det krogen, kanske vimmel.
Kommer bli super kul. På natten/morgonen så kommer H och hämtar mig och sen ska vi mysa i lägenheten hela helgen!

Och idag har det snöat för första gången den här perioden. Synd bara att det är för varmt för att det ska bli sådär mysigt vitt, nu blir det bara vatten av allt.

Nu ska jag vila lite framför TV:n och sen göra mig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback