Design

Idag är en bra dag, trots att det är måndag. Veckan värsta dag, alla kategorier! 
Har fått min plats inne på design och har en egen, sprillans ny dator. Så har ägnat stora delar av dagen till att fixa alla inställningar som jag vill ha dem! :)

Klockan är snart 4 och hans kommer och hämtar mig halv 5, sen ska vi hem.
Har mycket energi idag så får nog gå ut och gå.

Helgen var toppen.
Party på fredagen med jobbet. Började med förfest hos Toni med Patrik x 2, Fredrik och Harri. Sen gick vi vidare till Babbel där resten av gänget var. Åt kycklighamburgare, en lyxig sådan. Super god. Jag och Sabine delade en flaska vin och mådde gott. Efter att ha varit där i ca 3 timmar så gick vi till Vimmel där vi drack drinkar och hade kul.
Kvällen avslutade vi på Harry´s, som var minst lika bra som resten av kvällen. Dansade med Sabine och ute-sälj-grabbarna. Runt halv 3 så kom min man och hämtade mig. Innan det hade vi försökt bryta oss in hos Toni, som inte var där. Vi ville efterfesta men det var ingen som öppnade. Patrik B försökt sparka in dörren men det gick inte!

Resten va helgen var rätt lugn, var med Hansen och firade farsdag med familjen. Handlade lite på Coop igår, älskar att köpa mat. Och jag har blivi lite besatt av att spela Playstation 2 så det blev en del sånt med...


BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback