Monday morning

Kom nyss tillbaka till mitt skrivbord efter frukosten.
Idag är jag trött, super trött.
Vill hem och sova :) Och kanske busa lite med sketongen till katt vi har hemma.
Busar en massa och sover resten. När jag vaknade imorses och då hade hon lagt sig på min kudde.
Sen pep hon lite och sprang iväg.

Helgen var toppen, men har börjat bli sjuk. Hoppas att det inte är vinterkräksjukan :/
Men nej, det tror jag inte. Är så gott som aldrig sjuk.
Myste med H i fredags och köpte (som vanligt) överdrivet mycket godis. Köpte också Robert Gustafssons nya film, haha. Grymt rolig, han är verkligen hel knäpp.

Firade min lilla mormors födelsedag i lördags, men glasstårta och annat gott.
Sen på kvällen tog jag, Hansen, Almgren och Johan en sväng in på krogen. Där jag drack världens äckligaste cider(hallon/svartavinbär), smakade mer som öl men det kan bero på alla chilinötter jag åt.... sen åkte vi till Statoil och käkade French.

Har en massa roliga planer framöver. Ska till Göteborg med Sabina i veckan och shoppa upp lönen, sen till helgen är det inflyttningsfest i Ulricehamn. Sen är det julfest på jobbet, och julmarknad på Liseberg... Och så drar vi till Stöten eller Sälen vecka 1. Yes!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback