Tillökning

Idag kommer äntligen den lilla kattungen som vi skulle ha fått förra veckan, men bättre sent än aldrig.
Det ska bli så kul att ha en liten sketonge i huset! :)

          
Hittade bilderna på min lillasysters blogg. Söt liten plutt vi ska få, hon räcker tydligen ut tungan rätt ofta.
Vet inte om det syns så bra på bilderna...


Just nu sitter jag på jobbet men är trött så tog en paus.
Denna dagen går långsamt, men det är äntligen fredag. Ska träffa H efetr jobbet och kanske ta en sväng på stan nu när lönen har kommit. Underbart.
Och ikväll blir den en massa godis.

Längtar till nästa helg, där är det party hos Suss.
Ska bli kul att uteruppliva en massa gamla minnen från förra hösten/vintern.
Det var verkligen en av de roligaste perioderna i mitt liv, och inte nog med det så var jag ju nykär med så det kunde inte blivit bätttre. Men, jag har ju alltid roligt annars också, men då var det speciellt!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilken sötnos!
=)

Postat av: Jenny

Guuud vad söööt!!

2007-11-23 @ 11:48:36
URL: http://www.lillskinkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback