Torsdags-skoj

Torsdag idag, och imorgon är det fredag!
Veckan har gått jätte fort, kan vara för att jag har så roligt på jobbet. Trivs super bra inne på design, gör massa roliga grejer och fixat och trixar med olika motiv.

Hela ACG accent blev bjudna på middag och efterrätt av Maria som jobbar här idag. Som tack för hjälpen när hon hade skadat foten och inte hade så lätt att ta sig fram på arbetet. Mums
Det blev kyckling-gryta med mango-chutney och ris och sen Tiramisu. Så var den dagen räddad.

Har bott hos Hansen i nästan 2 veckor men igår sov jag hemma, vilket var skönt. Tog det bara lugnt, badade lite och kollade på Bonde söker fru. Jag är lite smyg kär i Bonde-Fredrik. Han verkar så härlig och down-to-earth. Lite blyg kanske men det är knappt något negativt. Han är så söt så jag vill bara äta upp honom, hehe.

Igår så var jag hos kiropraktorn... igen!
Och det verkar gå framåt... sakta! men bättre det än ingenting.

Sen åkte jag ner till stan och fikade med Nina och Alex på Café Latte. Jag och Nina delade på en super god kladdkaka och så drack jag jordgubbs-te. Det luktade underbart gott men smakade så nära skit man kan komma. Typ varmtvatten och inget mer...

Och på lördag ska jag äta julbord med mormor, min morbror och hans fru, deras barn och respektive och en liten Melker.

Och en sista grej, vi ska få tillökning i familjen. Det kommer hem en lite baby-katt till oss imorgon som heter Ofelia som är söt som socker. Liten och rund. Det är en födelsedagspresent till min lillasyster...

Nepp, nu får jag jobba vidare!


Kommentarer
Postat av: Alex

Vad är det med dig och killar som heter Fredrik! :D Haha :-*

Postat av: Alex

Nej, blir inget party för min del den här helgen. No money :( Blir en hel del film istället.. Hehe. Vad ska du göra? Puss

2007-11-16 @ 16:56:43
URL: http://anxious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback