Yey!

Hansenbabe är hemma igen i Sweden!
Förhoppningsvis så är han redan på väg hit... men han kan vara aningen seg!

Har varit trött idag. Jobbet gick rätt bra men var jävligt sur ett tag på att det är så dålig organistation ibland, men det gick över. Sen fixade jag lite grejer med mamma i stan, kom hem och käkade våfflor och somnade.

Vaknade och fick en chock när jag såg klockan, men jag slutade tidigt på jobbet så hade lite tid att ta igen.
Sen gjorde jag ingenting.

Och det har inträffat en katastrof:
Min TV har länge varit cp då inga kanaler fungerat, så jag blev förbannad och gjorde en kanalsökning, nej men då försvann dom helt ur Boxern, bladnannat MTV, Nickelodeon (!!!), Star och bla bla bla
Suck...
Inte nog med det så är jag sugen på någonting men jag vet inte vad.
Var med Nina och Alex i Knalleland och sen gick vi hem till Ninas nyss lägenhet och så käkade vi upp 3 vitlöksbaugetter och en jävla massa godis. Jag är fortfarande mättt!
Vi såg också en super bra film, minns inte namnet riktigt, men vad gör det? Den var ju bra!


Nej, nu fryser jag om fötterna. Och vart fan håller Hansen hus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback