19 år

Ja, nu är jag 19 år. Och jag känner mig äldre.. konstigt nog. Det brukar jag inte göra. Men det känns skönt att ha kommit ur "18-åldern".
Har fått en massa fina saker som jag kommer fixa bilder på.
Hade kalas på kvällen med släkten med tårta och kakor och en massa diskussioner.
På kvällen kom H och gav mig min älskade smyckeshand och ett underbart armband från Pilgrim, som jag har på mig idag.

Igår var jag och fikade på Latte. Dom tryckt i sig varsin macka och jag en liten vanlijbulle.
Jag fick prestenter av Alex. De sötaste körsbärs-örhängen, med svarta stenar, även dom har jag på mig idag.
Jag fick ocksp en bodylotion med papaya-doft, även den underbar. Den ligger i min väska nu, under mitt bord här på jobbet. Det känns bra att mina vänner vet vad jag gillar, det visar ju att dom bryr sig... lite åtminstonde :)
För som många vet, så är körsbär det bästa jag vet!

Och idag sitter jag på jobbet... igen. Skulle haft min sista dag i tisdags, men det är fullt med arbete här så hoppade in och hjälpte till. Satt och rensade plotter hela onsdagen och torsdagen. Men idag har jag fått en annan uppgift, ska ändra lite i ett program vi använder mycket här.

Och ikväll ska jag sova, vilket jag hade planerat att göra i veckan.
Imorgon är det party...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback