Ajajaj

Var hos kiropraktorn igår. Usch, det var hemskt. Hade jätte ont resten av dagen och det sitter kvar idag med. Känner mig jätte stel och har en obehaglig känsla i hela kroppen.
Är sjukvikarie idag på plotter. Så det kommer inte bli så lätt att göra allt med min kropp. Förhoppningsvis blir det bättre under dagen.

Gårdagen var annars väldigt bra. Var på plotter igår med och hann med allt och var till och med klar långt innan jag brukar med alla ordrar! Kändes riktigt bra, och idag verkar det gå bra med! Men man ska inte säga så för tidigt, allt kan hända.

Hansen hämtade mig efter jobbet igår, slutade tidigare för att jag hade så ont i nacken. Så åkte jag hem och sov lite innan han kom. Så åkte vi och köpte en MASSA godis, som vanligt:
- En påse fruxo
- En påse gräddkolor
- Två påsar Djungelbvrål
- Ett paket Nobless
- Ett paket Toffifee
Och så lite tuggumin...
Det var väl lagom mycket. Vi åt självklart inte upp allt, men man kände sig lite svullen efter att tryckt i sig en del av det! Men det var vi värda. Sen myste vi resten av kvällen och kollade på TV och snackade skit. Hansen tatuerade sig igår med. Jag fick en såndär "låtsas-taturering" när jag var på Stema. Såna som man fick med när man köpte Hubba-Bubba när man var lite. Den satt i ungefär 20 minuter sen var det helt sprucken och äcklig så jag petade bort den. Men det var ett steg i rätt riktning!

Sen fick jag ett roligt samtal igår från en viss person/personer. Det förgyllde hela dagen.

Och idag fick jag mitt lönespec. Jag har aldrig varit så här rik! Men denna lönen var extra hög för att jag jobbat några extra timmar. Men oj vad pengar! :)




Nej, nu ska jag jobba...och snart äta frukost! mums...
 Skriver mer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback