Anställd #2

Idag har jag fått fast anställning på mitt jobb :)
Känns självklart super bra, trots att det är lite oklarheter runt mina arbetsuppgifter.
Trivs jätte bra där så allt löser sig med tiden och det är även en lättnad att ha något att luta sig tillbaka mot!

Dagen har förövrigt varit ganska bra, ganska!
Försov mig nästan imorses och var tvungen att springa till jobbet.
Har ont i mitt ben sen i början av veckan och det blir bara värra.
Sen har jag varit på besök hos "benknäckaren" och det var lika smärtsamt som vanligt, men börjar vänja mig!
Sedan pajade jag mitt älskade brunpuder, jag tappade det i golvet. Det var ju synd för dom säljs inte längre, har inte en sett den i butik. Köpte den själv på internet. Jaja, nu har ju jag ju penagr så att jag kan köpa mig en ny!

Ikväll ska jag ut och ta en drink med Daniel men först ska jag hem till Karro och umgås, och dricka te! :)
Ska bli skönt att slappna av lite...

Och fredag imorgon, får se vad som händer i helgen. Nina frågade om jag och H skulle med och bowla, men vet inte om jag vågar det med min nacke/rygg och allt det där... ?!


BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback